Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Μελαγχολικά, ελληνικά, πάντα ερωτικά


Μελαγχολική η διάθεση. Της επιτρέπω να βρει διέξοδο μέσα από ελληνική μουσική και στίχους της που με εκφράζουν. 
Μιλώντας με τραγούδια και στίχους για άλλη μια φορά λοιπόν... μια συνήθειά μου.

@ Με ποια διάθεση μπήκατε εδώ στο Cafe;
 Υπάρχει τραγούδι ή κάποιοι στίχοι που πιθανόν σας    ταιριάζουν σήμερα;



" Έσβησ' ο χρόνος ο κακός 
μαζί με τη χαρά μου
τσι ιστορίες της γιαγιάς
από τα όνειρά μου "




" Μάσκα δεν έχω να γυρνώ
στο καρναβάλι ετούτο "
" που 'φτιαξε με τον πόνο κλίκα
και τσιγκουνεύεται στη γλύκα "





" απίστευτος ο κόσμος
κι ο χαρακτήρας μας " 




" δεν υπάρχουν νικητές
δεν υπάρχουν νικημένοι
είπανε οι ποιητές
μόνο η αγάπη μένει "




" Με κοιτάς μες στα μάτια μα ποτέ σου δεν είδες
τα σβησμένα μου φώτα τις χαμένες μου ελπίδες "




" Έγινε η απώλεια, συνήθειά μας "




" εκεί μέσα στα μάτια σου που αστράφτει
μια απέραντη θλιμμένη Ανταρκτική "





" Εμείς οι δυο θα κάνουμε τον κόσμο παραμύθι "
(από τους Χαϊνηδες)

Πόσο μπορούμε τελικά; 

@  Μεγαλύτερη η συμμετοχή εδώ των Χαϊνηδων και των Διάφανων Κρίνων, διότι είναι και μεγαλύτερες αγάπες.



14 σχόλια:

  1. Απ' το καλό στο καλύτερο μας πήγες απόψε Γλαύκη μου!
    Είναι όντως πεσμένη η διάθεση και η μουσική (η συγκεκριμένη) το απαλύνει λίγο. Έτσι... να ξεφεύγει ο νους πάνω στις νότες ♪♪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, με την μουσική πολλές φορές είναι σαν κάνουμε ομοιοπαθητική θεραπεία!
      Μελαγχολική διάθεση, μελαγχολική μουσική και προσπαθούμε να αισθανθούμε καλύτερα.
      Οι μέρες είναι ακατάλληλες για πολλά πολλά, τουλάχιστον για μένα, γι' αυτό και δεν είμαι συχνά παρούσα σε όλους σας. Όποτε μπορώ, περνώ και σας διαβάζω.
      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σου Γλαύκη μου.
    Πολλές φορές ξέρω ότι η διάθεσή μας χαμηλώνει.......βυθίζεται...βαραίνει σε σκέψεις και μελαγχολικές αναφορές.
    Πολλές φορές αυτό χρειάζεται για να φιλτράρουμε τον εαυτό μας.
    Εκεί είναι η ώρα της μουσικής.....
    Διαλεγμένα προσεκτικά τα τραγούδια σου το καθένα με τη δική του αναφορά.
    Να ευχηθώ το βράδυ να ανεβάσει τη διάθεσή σου.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτή η διάθεση, Γιάννη μου, είναι σαν τον ανελκυστήρα, μια ανεβαίνει και μια κατεβαίνει και άντε πάλι από την αρχή.
      Η αλήθεια είναι ότι θέλω διακοπές επειγόντως, αλλά πρέπει να κάνω υπομονή δίχως να γκρινιάζω και να αποδώσω στο μέγιστο βαθμό αυτό τον καιρό.
      Προς το παρόν μόνο διακοπές το μυαλό μου κάνει πού και πού...
      Να είσαι καλά και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  3. Ελπίζω να έστρωσε η διάθεσή σου σήμερα! Μες στο πρόγραμμα είναι τα σκαμπανεβάσματα!
    Εγώ πάλι σήμερα έχω πολύ καλή διάθεση, αφενός γιατί επιτέλους σήμερα τελείωσε ένα πρότζεκτ που με παίδευε μήνες και αφετέρου γιατί σήμερα έλαβα ένα πολύ γλυκό δωράκι από μια φίλη!
    Τα τραγούδια ένα κι ένα! Η καλύτερη συντροφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διάθεση παραμένει σε παρόμοια κατάσταση, όμως πού θα πάει...
      Ευτυχώς που κάποιος έχει πολύ καλή διάθεση, για να δίνει λίγο από αυτήν στην ατμόσφαιρα γύρω του! Επιτέλους ολοκλήρωσες αυτό που σε πίεζε όλο τον καιρό!!!
      Για να πω την αλήθεια κι εγώ μόλις ολοκληρώσω το δικό μου σχολικό πρότζεκτ που τρέχει πυρετωδώς αυτές τις ημέρες με κάποια εμπόδια και καθυστερήσεις και κλείσει το θέμα εξετάσεις για πρώτη φορά της μικρής γνωστής-άγνωστης θα επέλθει μια μικρή ανακούφιση, όμως έχουμε λίγο μέλλον ακόμα.
      Υπομονήηη...
      Σ' ευχαριστώ, Σοφία μου!

      Διαγραφή
  4. Την "Πριγκηπέσσα" τη θεωρώ μακράν ένα από τα ωραιότερα τραγούδια της ελληνικής μουσικής σκηνής. Από διάθεση κι εγώ, μόλις βγήκα από μια ακόμα ημικρανία... Χάρμα δηλαδή.. Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα δηλαδή!!!
      Θα με ψάχνεις ή θα σε ψάχνω με το δίκανο μου φαίνεται σε λίγο...
      Δεν είμαι πολύ καλή παρέα αυτό τον καιρό
      Φιλιά πολλά και κάτι θα γίνει, πού θα πάει...!!!

      Διαγραφή
  5. Η διαθεση μου αποψε ειναι οπως τα κυματα της θαλασσας που ερχονται και πανε

    Κι αφου πρεπει να επιλεξω ένα τραγουδακι επιλεγω
    «την απεραντη θλιμμενη ανταρκτικη»

    Παραμένοντας στα ελληνικα
    και για να ευθυμησουμε λιγο αφιερωνω το παρακατω:

    Χειμερινοί Κολυμβητές - Ο Καφές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πρόκειται για λίκνισμα στο υγρό στοιχείο καλά είναι, αν είναι όμως φουρτούνα...
      Δηλαδή, δεν διαφέρει και πολύ η δική σου διάθεση από τη δική μου.
      Μου αρέσει που επέλεξες την "Απέραντη θλιμμένη Ανταρκτική". Είναι ένα μελαγχολικό κομμάτι αλλά με δυνατο ρυθμό.

      Πού το βρήκες αυτό το τραγούδι!
      Όλο εκπλήξεις είσαι...
      Μμμμ, πού είναι το τραγούδι που γράφτηκε για την κυρία στο Καφέ;;;

      Διαγραφή
  6. Σ αγαπώ να προσέχεις!!! ...Γλαύκη μου τι όμορφα λόγια..!!...εκει θα ακουμπούσα σημερα την διάθεση μου... αν και όλα τα τραγουδια που επέλξες ενα κι ενα ειναι... να είσαι καλα και να έχεις μια ομορφη εβδομαδα...που ξερεις καμια φορ πιανουν οι ευχες..!!! φιλακιααααα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι όμορφα λόγια, Ρούλα μου, και πόσο περισσότερο όταν λέγονται σε κάποιον που φεύγει έτσι κι αλλιώς από την ζωή μας, καθώς το τραγούδι σε κάτι τέτοιο αναφέρεται. Ακόμα κι όταν έχει φύγει κάποιος από την ζωή μας δεν σημαίνει ότι σταματά και η αγάπη που του έχουμε. Απλή φράση με μεγάλη αλήθεια πίσω της, όταν την εννοεί κανείς.
      Σ' ευχαριστώ και χαίρομαι που τα απόλαυσες!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Χαΐνηδες και Διάφανα Κρίνα άκουγα σήμερα όλη μέρα!!!! Συμβαίνει να είναι και δικές πολύ μεγάλες αγάπες, Γλαύκη!!!! Πολύ χαίρομαι που μοιραζόμαστε (και) την αγάπη μας για τα πολύ ποιητικά Κρίνα!
    Βάλτε να πιούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξλανδρα, είμαι πολύ χαρούμενη που επανήλθες. Έχεις χαθεί γενικά τον τελαυταίο καιρό και τώρα κοντεύω να το πάθω κι εγώ με τόσα τρεξίματα.
      Οι αγάπες τέτοιου είδους όταν μοιράζονται, φαντάζουν ακόμα πιο ωραίες!!!
      Οι Χαϊνηδες κάνουν κατάληψη στην ψυχή με την μαγική τους μουσική, ενώ τα Κρίνα κάνουν κατάληψη στον νου με την ποιητική τους ματιά!
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου και καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.