Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Monty Python's και ένα θανάσιμο αστείο!


Ξέρω όλο φεύγω και όλο εδώ είμαι, όπως έλεγε και η Αριστέα για την ίδια...! Μοιάζει λίγο σαν αστείο των λατρεμένων Monty Python's... Ευτυχώς, δεν είναι θανάσιμο...! 
Αν και  έγραψα πριν από λίγες μέρες ότι θα λείψω για κάποιο διάστημα, δεν σήμαινε ότι θα εξαφανιστώ άμεσα. Είχα ετοιμάσει μάλιστα και κάποιες αναρτήσεις εδώ και καιρό, για να μην πιάσει πολλές αράχνες εδώ μέσα. Έλα μου όμως, που παρεμβάλλονται ήδη ανάμεσά τους άλλες που μου προκύπτουν αυθόρμητα... Το καλό είναι ότι δεν μου παίρνουν πολύ χρόνο! 
Όταν θα έρθει η στιγμή της απουσίας μου, θα υπάρξει χαιρετισμός, οπότε μέχρι τότε τα λέμε εδώ με ελαφριά και λίγο πιο σοβαρά θεματάκια. 

Τυχαία, λοιπόν, έπεσα πάνω στους Monty και θυμήθηκα τη σειρά τους στο BBC «Monty Python’s Flying Circus», η οποία άρχισε να προβάλλεται το 1969 και ολοκληρώθηκε το 1974 μετά από τέσσερις σεζόν και σαράντα πέντε επεισόδια. "Η σάτιρά τους δεν άφησε τίποτα ασχολίαστο, άγγιξε τολμηρά και με καυστικό τρόπο, θέματα ταμπού μέχρι τότε. Την πολιτική, τη γραφειοκρατία, την οικογένεια, τη θρησκεία, ιστορικά πρόσωπα, καθημερινές καταστάσεις απλών ανθρώπων και πάνω απ' όλα την υποκρισία μιας παρηκμασμένης αυτοκρατορίας που ζούσε ακόμη κάτω από τη σκιά του ξεπερασμένου παρελθόντος της."


Επέλεξα το παρακάτω επεισόδιο, γιατί έχουμε μεγάλη ανάγκη το γέλιο, το έξυπνο χιούμορ που καυτηριάζει την ανθρώπινη ανοησία...
Είναι δεκάλεπτο βίντεο, οπότε φαντάζομαι ότι δεν θα κουράσει!
The Funniest Joke In The World (Killer Joke)
 

 Για ελληνικούς υπότιτλους, πατήστε στο κάτω μέρος της οθόνης αριστερά από τη λέξη You Tube.



Τα αστεία είναι υγεία και επιβάλλεται να τα έχουμε στην καθημερινότητά μας, συχνά αποτελούν "όπλα" απέναντι σε έναν αντίπαλο, όμως υπάρχουν και "αστεία", που μπορεί να είναι "θανάσιμα"..., που δεν θα θέλαμε να υπάρχουν.
Έχετε κάποια υπόψη σας;



Μερικά τραγουδάκια των ευφυέστατων κωμικών...έτσι, για να τους χαρούμε λίγο περισσότερο σε κάποιες σπαρταριστές στιγμές τους!





9 σχόλια:

  1. Λοιπόν Γλαύκη, καλά κάνεις παιδί μου και συνεχίζεις εδώ την παρουσία σου. Το ξέρεις ότι μας γεμίζει ιδιαίτερα.
    Πόσο μάλλον αν είναι και γεμάτη χιούμορ.
    Τους MONTY PYTHONS τους λατρεύω. Μάλιστα δύο κινηματογραφικές τους ταινίες κλασικές μας έχουν γεμίσει απίστευτο γέλιο.
    Η Σάτιρά τους είναι μοναδική, εκπληκτική και ...Βρεταννική.
    Δεν το είδα το επεισόδιο.Το κρατάω για να το δω και θυμηθώ τις παρατηρήσεις σου.
    Σε ευχαριστούμε πολύ για την ανάσα χιούμορ που τόσο έχουμε ανάγκη.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από την πρώτη στιγμή που τους είδα μου λάτρεψα την τόλμη τους να καυτηριάζουν πρόσωπα και καταστάσεις, τα οποία δύσκολα πλησίαζαν άλλοι!
      Είναι απίστευτοι και σπαρταριστοί!
      Να είσαι καλά, και ναι, έχουμε μεγάλη ανάγκη το καλό χιούμορ και το αβίαστο γέλιο!
      Καλό σου απόγευμα!

      Διαγραφή
  2. Απίστευτα υπέροχοι!!!

    Την καλημέρα μου Γλαύκη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους λατρεύω κι εγώ, Ελένη μου, και κρίμα που η τηλεόραση δεν δείχνει ξανά τη σειρά του ΒΒC...
      Καλή σου εβδομάδα, κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Απίστευτοι Monty Python! Το χιούμορ τους ήταν πολύ μπροστά από την εποχή τους! Γενικά μ' αρέσει το αγγλικό χιούμορ. Βασικά είναι το μόνο αγγλικό που μ' αρέσει.
    Η σάτιρα μπορεί να είναι ακραία αλλά δεν είναι θανάσιμη. Μια κακόγουστη πλάκα όμως μπορεί και να είναι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, στο χιούμορ οι Άγγλοι διακρίνονται και ακόμα περισσότερο το μπλακ χιούμορ...
      Έλα, έχουν και μεγάλη ιστορία στη μουσική, μην το ξεχνάς, α, και το θέατρο! Άντε, να μην τους βγάλουμε και τελείως άχρηστους...;-)
      Να είσαι καλά, Σοφία μου, και καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
    2. Για την κακόγουστη πλάκα συμφωνώ... Παύει να υπάρχει χιούμορ, αλλά πρωταγωνιστεί το κόμπλεξ και η κακοήθεια!

      Διαγραφή
  4. Τι κριμα να μην ξερω αγγλικα για να καταλαβω τι λενε .. αλλα ομως εκανα μια μεγάλη βολτα στις προηγουμενες αναρτησεις σου και απολαυσα μια ωραια βόλτα μαζι σου στα μερη που σεριανισες...και εσύ Γλαυκη μου σου αφηνω την καλησπερα μου και να περνας έτσι ομορφα παντα φιλη μου καλη Κυριακη να περασεις φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε ελληνικούς υπότιτλους, Ρούλα μου, τους οποίους έπρεπε να ενεργοποιήσεις εσύ στο κάτω μέρος της οθόνης:((
      Χαίρομαι, όμως, που απόλαυσες την βόλτα σου εδώ και στα μέρη που προτείνω! Αν έρθεις Αθήνα, αξίζει να τα περάσεις όλα αυτά τα μέρη, καθώς είναι ίσως τα μοναδικά στολίδια της!
      Να περνάς κι εσύ όμορφα και καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.