Κυριακή 3 Μαΐου 2015

You Do Something To me

















Το Cafe σερβίρει και μουσική σε κάθε ανάρτηση, όπως συμβαίνει και στα κατά κόσμον μαγαζιά τέτοιου τύπου. Κάποιες αναρτήσεις περιλαμβάνουν μόνο μουσικά κομμάτια με πολύ λίγα λόγια, για να θυμίζει και λίγο από ραδιοφωνική εκπομπή, ένα αντικείμενο με το οποίο θα ήθελα πολύ να ασχοληθώ. Δεν το έχω ψάξει όμως ιδιαίτερα προς το παρόν. Η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα σκεφτεί ποτέ μέχρι πριν λίγα χρόνια, όταν με παρότρυναν εντελώς διαφορετικά πρόσωπα να το κάνω ακούγοντας την φωνή μου μέσα από ομιλίες σε κοινό - σε μένα δεν αρέσει καθόλου, αλλά μάλλον σε κανέναν δεν αρέσει η δική του φωνή.
Είναι κάτι που θα συνεχίσω να προσφέρω εδώ, γιατί αγαπώ πολύ να μιλώ μέσω της μουσικής και θα χαίρομαι  κάθε φορά που θα βρίσκω συνοδοιπόρους στις μουσικές βόλτες που θα προτείνω.
Ψάχνοντας κάποια μουσικά κομμάτια, λοιπόν, για άλλες αναρτήσεις έπεσα τυχαία στο παρακάτω πολύ αγαπημένο μουσικό κομμάτι του Paul Weller. Γλυκιές αλλά και πονεμένες αναμνήσεις κατέκλυσαν τον νου μου στο άκουσμά του. Είναι από αυτές που διατηρούμε μόνο για τον εαυτό μας.
Συνεχίζουμε νοσταλγικά αλλά και πάντα ερωτικά.
Καλή σας ακρόαση!




@  Με αφορμή τον τίτλο του τραγουδιού έχετε σκεφτεί ότι υπάρχουν στιγμές που δεν επιτρέπουμε να κάνουν οι άλλοι κάτι για μας, ενώ θα μπορούσαμε; Πιστεύουμε ότι τα καταφέρνουμε μόνοι μας όλα ή δεν θέλουμε ν' απασχολούμε τους άλλους με τα δικά μας. Εγωισμός, περηφάνια ή διακριτικότητα και ενδιαφέρον για τον άλλον μια τέτοια συμπεριφορά;

@ Για όποιον επιθυμεί να συμμετέχει στη συζήτηση περί αφύπνισης που έχει θέσει ως θέμα η φίλη Άννα της Πάρου μπορεί να περάσει εδώ.


16 σχόλια:

  1. Χαρούμενο απογευματάκι Γλαύκη μου
    Το κομμάτι διαχρονικό "μιλάει" στην ψυχή!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ελένη μου!
      Μου δίνει χαρά που απόλαυσες το τραγούδι, που αγγίζει την ψυχή, που έχει πονέσει.
      Καλή εβδομάδα εύχομαι!

      Διαγραφή
  2. Παίρνω τον καφεδάκι σου, πατάω το play και ακούω το υπέροχο τραγούδι.....!
    πέφτει έτσι η νύχτα με τρόπο γαλήνιο και χαλαρό...
    Καλό ξημέρωμα Γλαύκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, είσαι αγαπημένος και συχνότατος πελάτης, άρα δικαιούσαι μια καλή περιποίηση εδώ στο καφέ. Θα έχεις και κεράσματα!
      Καλό σου βράδυ κι απόψε!

      Διαγραφή
  3. Όμορφο τραγούδι· λίγο μελαγχολικό. Νοσταλγική διάθεση.
    Σχετικά με την ερώτησή σου : το να βρίσκεται κάποιος που να προσφέρεται ανιδιοτελώς να κάνει κάτι για μένα, είναι μια τόσο σπάνια πολυτέλεια, που θα ήταν ιεροσυλία να αρνηθώ!
    (^_-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελαγχολική είναι και η δική μου διάθεση, γι' αυτό κι η επιλογή του τραγουδιού.
      Έτσι λες, ε, για την προσφορά των άλλων. Άρα, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσω κι άλλα πάνω στο θέμα.
      Τι είναι αυτά τα ιερογλυφικά, βρε Άννα;;; Τα συγκεκριμένα, γιατί άλλα γνωρίζω... έμαθα!

      Διαγραφή
    2. Λέω, πως το να αποδέχεσαι μια ευγενική προσφορά είναι μια μορφή επικοινωνίας που συνεισφέρει θετικά και στις δύο πλευρές (πομπό και δέκτη).
      Τα ιερογλυφικά, είναι ότι και αυτό : ;-)
      (Σου κλείνω το μάτι με χαμόγελο!)
      Καληνύχτα Γλαύκη μου!!

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ, Αννούλα μου, και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Βάζεις τέτοιες ερωτήσεις την ώρα που ακούω αυτό το κομμάτι;;; Σκληρή είσαι............Μμμμ περίμενε να τελειώσει..............
    Λοιπόν, μου άρεσε το κομμάτι σου...και,όποιος προθυμοποιηθεί να μου προσφέρει κάτι είναι καλοδεχούμενος.
    Ναι προσπαθώ να κάνω ότι μπορώ μόνη μου και ζητώ και βοήθεια αν δεν μπορώ, αλλά όποτε μου προσφέρεται χείρα βοηθείας ανακράζω ''ζήτωωωω''!! Και φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ, δεν ξαναβάζω ερωτήσεις, όταν θα κάνω μουσικές προτάσεις!
      Έχεις δίκιο και είναι κάτι που δεν θέλω, αλλά ήθελα να πιάσω και κουβέντα. Η μουσική είναι απόλαυση και ταξίδι...
      Με έχετε πείσει ότι δεν προσπαθούμε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας ή σχεδόν όλα, αλλά καλοδεχόμαστε δίχως "τσαλιμάκια" την προσφορά των άλλων.
      Άμα ξεκολλήσω από την μανία που έχω μην τυχόν ενοχλήσω τους άλλους, τότε θα σας ακολουθήσω καλύτερα.
      Φιλιά πολλά και καλή μας εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Koμματάρα!
    Κομμάτια έγινα...
    Καλέ είναι εποχές να λέμε ΟΧΙ σ' όποιον προτίθεται να συνδράμει;
    Αν βρεις κανέναν, στείλτον και κατά δω ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α βρε Μαρία, πόση χαρά παίρνω όταν ευχαριστιέσαι μουσικές επιλογές μου δεν λέγεται, και μάλλον στο έχω ξαναπεί!
      Πειράζει να γινόμαστε κάποιες φορές κομμάτια μέσα από την ακρόαση ενός όμορφου τραγουδιού;
      Εντάξει, με πείσατε. Δεχόμαστε πάραυτα την βοήθεια όταν αυτή μας προσφέρεται ειλικρινά και άδολα!
      Μμμμ, μπορώ να σου στείλω όσους έχουν προσφερθεί κι έχω αρνηθεί η ακατάδεκτη και ο ξερόλας...
      Φιλιά πολλά, Μαράκι!

      Διαγραφή
  6. Πόσο καιρό είχα να το ακούσω!!!
    Όταν συλλαμβάνω τον εαυτό μου πάντως να μην "επιτρέπω" σε κάποιον να κάνει κάτι για μένα, είναι επειδή δε θέλω να τον φορτώνω με όσα θα μπορούσα να κάνω μόνη μου...αν τελικά δεν τα καταφέρω, τότε το "επιτρέπω"...πάντως το κάνω με καλή πρόθεση για τον άλλον, όχι γιατί πιστεύω πως είμαι παντοδύναμη!
    Θα ξαναπεράσω αύριο να "αφυπνιστώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, καλό είναι να εξαντλούμε όλες τις δικές μας δυνατότητες πριν ζητήσουμε συμπαράσταση, γιατί και οι άλλοι δεν μας φτάινε σε τίποτα. Ο καθένας έχει τις δικές του φουρτούνες να παλέψει.
      Εγώ παλαιότερα πολύ συχνά θεωρούσα ότι είχα την παντοδυναμία και δεν ζητούσα καμία βοήθεια ή συμπαράσταση σε τέτοιο βαθμό που οι φίλοι μου το χρέωναν απίστευτα!
      εδώ και αρκετό καιρό έχω αλλάξει σκεπτικό και έχει εκτιμηθεί πολύ από τους άλλους.
      Σε περιμένουμε όποτε μπορέσεις.

      Διαγραφή
  7. @ Με αφορμή το υστερόγραφο σου..δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις...! Φιλιά πολλά, θα εμφανιστώ οσονούπω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άφαντη πραγματικά!
      Κι εγώ δεν πάω πίσω αυτό τον καιρό για διάφορους λόγους.
      Φιλιά!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο να διαβάσεις τις σκέψεις μου.